chinese food isolated

Exista mancaruri care ajuta la cresterea numarului de spermatozoizi?

 La mai bine de jumatate din cuplurile care sunt afectate de infertilitate, problema este fertilitatea barbatului. Cea mai comuna cauza a infertilitatii masculine este numarul mic de spermatozoizi. Exista totusi cateva schimbari in dieta care pot ajuta la cresterea numarului de spermatoizi. Iata care sunt acestea:

- Consumul de alimente integrale, neprocesate.

Cele mai bune alimente pentru sanatate in general, dar si pentru probleme cu numarul de spermatozoizi sunt cerealele integrale, legumele, fructele, nucile si semintele.
- Renuntati complet la alcool
- Identificati alimentele la care sunteti alergic si evitati-le
- Semintele crude de floarea-soarelui si cele de dovleac s-au dovedit de ajutor pentru fertilitatea masculina. Mancati un sfert de cana de seminte crude in fiecare zi.
- Beti cel putin 1,5 litri de apa pe zi
- Cand e posibil, incercati alimente organice. Unele studii sugereaza o legatura intre fertilizatorii chimici si pesticide cu infertilitatea masculina si feminina.
- Luati suplimente de vitamina C, E, B12, Zinc, Carnitina
Alte schimbari importante in stilul de viata ajuta la cresterea numarului de spermatozoizi, cum ar fi:
- Gimnastica. Exercitiile regulate reduc stresul, insa exercitiile in exces pot dauna, asa cum unele, precum mersul pe bicicleta, au impact negativ asupra testiculelor
- Ejaculari mai rare. Cu cat barbatul ejaculeaza mai des, cu atat lichidul seminal va fi mai diluat. Lasati sa treaca trei zile intre ejaculari.


- Renuntati la fumat
- Faceti sex dis de dimineata, cand se pare ca nivelul spermatozoizilor este cel mai ridicat
- Evitati chilotii mulati, sauna sau jacuzzi, caci toate pot creste temperatura testiculelor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>